من زین باده ننوشم،و تو هی باده نشان بـاده از یــاد بِبُردم،و نــبود هیچ نشــان این همہ باده کزین لب گذشت،هوشم بِبُرد انکہ دیوانھ عشقست،زکدام باده بخورد؟...